FANDOM

Pixie Girl jest ona jedną z głównych bohaterek serii pt. Pixie Girl, która wraz ze swoim pomocnikiem, Czarodziejem chroni Nowy Jork przed różnymi niebezpieczeństwami.

Wygląd

Normalny

Normalnie dziewczyna jest małą wróżką (na grafikach promocyjnych mniejsza od ślimaka), ma żółtą skórę, blond włosy związane w kucyk z grzywką i spięte okrągłą klamrą w czarną spiralę. Ma szpiczaste uszy. Nosi żółtą sukienkę i posiada parę skrzydełek.

Pixie Girl

Pixie ma długie blond włosy splecione w wysoki kucyk. Jako bohaterka, dziewczyna ubrana jest w różowy kostium odsłaniający jej ramiona z zielonym kryształem na piersi oraz pnączem z kwiatem założonym w talii. Na rękach widnieja białe rękawiczki do łokci, podobnie jest w przypadku butów – białe do kolan. We włosach ma wpleciony kwiat. Na twarzy nosi maskę w różowym kolorze. Jej skrzydła natomiast są koloru jasnoróżowego.

Osobowość

Na chwilę obecną nie znana.

Umiejętności

Dziewczyna potrafi latać za pomocą swoich skrzydeł oraz posiada moc flory, która sprawia że rośliny rosną do niezwykłych rozmiarów. 

Relacje

  • Czarodziej – wspólnie chronią Nowy York przed złem.
  • Nieznany chłopak – istnieje "niemożliwa miłość" pomiędzy nim i Pixie, ponieważ wróżkom nie wolno wiązać się z ludźmi.

Galeria

Obrazy promocyjne.

Linki

  1. http://zagtoondaily.tumblr.com/post/142101190713/jabbym-x